SEO optimalizace, tvorba webových stránek, správa PPC kampaní - Dejte věci do pohybu a nečekejte jen na zázrak - Využívejte nástroje Internet Marketingu.

Nejčastější chyby v PPC

Často se stává a to především u drobných podnikatelů, živnostníků, provozovatelů malých e-shopů a začínajících hráčů, že ve snaze získat klientelu a dát tak o sobě na trhu vědět, zřídí si účty PPC systémů, dobijí kredit a snaží se vlastními silami vše správně a levně nastavit. Časem je tato "onlajnovka" pohltí. Pozorují čísla výsledků kterým nerozumí, chtějí více, přebíjejí vše cenou, přihazují klíčová slova o stošest a vyhlížený výsledek a úspěch stále v nedohlednu. Čím to je?

Klienti ve snaze spravovat PPC kampaně sami, vykonávají nejčastěji tyto chyby:

Nerozdělují reklamu do kampaní a sestav

Začátečník nebo neznalý uživatel se snaží ze všeho hned "vytřískat" maximum. Tak si vyrobí první kampaň, první sestavu a do ní doslova nasype všechna klíčová slova, která ho napadnou, ve všech tvarech, příbuzných i jen trochu podobných. A pak se dívá, jak jedna PPC sestava v jedné PPC kampani jen stojí peníze a návštěvnost mu nepřináší žádný profit.

Nastavují velmi přísné rozpočty, které ovlivňují výkonnost reklamy.

Snad nic neovlivňuje výkonnost PPC reklamy jako rozpočty. Každý si na začátku řekne kolik může do inzerce vložit. To je v pořádku. Ale velmi nízké rozpočty dále ovlivňují zobrazení jednotlivých reklam. Například omezení 100 Kč na den při ceně prokliku 20 Kč způsobí, že systém bude velmi opatrně povolovat zobrazení reklam, protože nechce překročit povolenou hranici. A v závěru se reklama velmi málo zobrazuje. Máte málo finančních prostředků do PPC reklamy. Raději nastavte vyšší rozpočet, snižte cenu za proklik. To docílíte tím, že si více pohrajete s klíčovými slovy, která inzeráty spouští. Vše pečlivě sledujte a upravujte dle výkonu.

Reklamy zobrazují nesprávnému publiku

Samouživatelé často zobrazují své reklamy nesprávnému publiku. Neanalyzují používané výrazy, oblasti, demografické údaje a nákupní chování. Necílí. Často produkt, který nakupuje žena, zobrauji i můžům, to co nakupují rodiče, zobrazují "dětem" a podobně. Ačkoliv znají svůj produkt nebo službu, neznají zákaznické chování a především pak neznají možnosti v administraci, jak zajistit, aby se reklamy zobrazovaly těm, kterým se zobrazovat mají.


Hledají složitosti kde nejsou a vytvářejí je tam, kde je to zbytečné.


Nevyužívají potenciál sítí a nerozdělují kampaně dle obsahu a vyhledávání.


Špatně pracují s klíčovými slovy

Jak již bylo zmíněno o pár odstavců výše, začátečník vytvoří jednu kampaň, jednu reklamní sestavu, ideálně si dá práci jen s jedním inzerátem a v nastavení sestavy nahází všechna klíčová slova která mu doslova vyplyvne systém v nápovědě. Dejte si práci a rozdělujte kampaně do sestav a ty vytvářejte velmi blízko dle klíčových slov. Často při nastavení jedné sestavy narazíme na příbuzná klíčová slova no a těm pak vytvoříme buď extra samostatnou sestavu  a nebo rovnou vytvoříme samostatnou kampaň. A tím to zdaleka nekončí. Ještě se vyplatí si pohrát s volnou shodou, frázovou shodou a také přesnou shodou. To je pak teprve umění. Zdá se to jako zbytečná práce, ale přesně o tom to vše je. Pak si můžete být jistí, že máte efektivní kampaně jejichž provoz nestojí více, než je nutné. A aby bylo téma úplné, je zapotřebí také zmínit, že v nastavení sestav můžete použít i vylučující slova, tj. slova, která pokud někdo použije, nespustí váš inzerát, uživatel nemůže náhodou kliknout na inzerát a tím vás obrat o peníze.

Chcete znát další chyby a vyvarovat se jim? Ozvěte se nám

 

324

SEO konzultací

9

školení

57

hotových webů

42

spokojených zákazníků

Školení SEO+PPC

Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!

přečíst celé

Budování odkazů se slevou

Potřebujete dopomoci k předním pozicím a optimalizace stránek už nepomáhá? Tak to potřebujete zpětné odkazy. Nyní služba Linkbuilding se slevou 10%, tj. za cenu jen 1.575 Kč / měsíc.

přečíst celé

Akce - dárky - služby zdarma

Máte sídlo firmy na Praze 5 nebo 13? Pojďte k nám a ušetřete na tvorbě webových stránek, SEO optimalizaci nebo správě PPC kampaní až několik tisíc. Zlepšujeme se rozšiřuje a proto naděluje akce a služby zdarma:)

přečíst celé

Zlepšujeme.cz


775 213 667

info@zlepsujeme.cz

Napište nám


SEO - optimalizace stránek

Optimalizace stránek pro vyhledávače je cesta jak zvýšit návštěvnost stránek. SEO optimalizace pomáhá umístit webové stránky na přední pozice. Potřebujete zákazníky?
Pak potřebujete návštěvníky a návštěvnost webových stránek.

Tvorba webových stránek

Internetové studio a marketingová agentura nabízí tvorbu webových - internetových stránek za rozumnou cenu s administrací obsahu v českém jazyce. Zajišťujeme digitální firemní webové prezentace na úrovni. Objednejte tvorbu webových stránek a o vše se postaráme.