SEO optimalizace, tvorba webových stránek, správa PPC kampaní - Dejte věci do pohybu a nečekejte jen na zázrak - Využívejte nástroje Internet Marketingu.

Nejčastější chyby v PPC

Často se stává a to především u drobných podnikatelů, živnostníků, provozovatelů malých e-shopů a začínajících hráčů, že ve snaze získat klientelu a dát tak o sobě na trhu vědět, zřídí si účty PPC systémů, dobijí kredit a snaží se vlastními silami vše správně a levně nastavit. Časem je tato "onlajnovka" pohltí. Pozorují čísla výsledků kterým nerozumí, chtějí více, přebíjejí vše cenou, přihazují klíčová slova o stošest a vyhlížený výsledek a úspěch stále v nedohlednu. Čím to je?

Klienti ve snaze spravovat PPC kampaně sami, vykonávají nejčastěji tyto chyby:

Nerozdělují reklamu do kampaní a sestav

Začátečník nebo neznalý uživatel se snaží ze všeho hned "vytřískat" maximum. Tak si vyrobí první kampaň, první sestavu a do ní doslova nasype všechna klíčová slova, která ho napadnou, ve všech tvarech, příbuzných i jen trochu podobných. A pak se dívá, jak jedna PPC sestava v jedné PPC kampani jen stojí peníze a návštěvnost mu nepřináší žádný profit.

Nastavují velmi přísné rozpočty, které ovlivňují výkonnost reklamy.

Snad nic neovlivňuje výkonnost PPC reklamy jako rozpočty. Každý si na začátku řekne kolik může do inzerce vložit. To je v pořádku. Ale velmi nízké rozpočty dále ovlivňují zobrazení jednotlivých reklam. Například omezení 100 Kč na den při ceně prokliku 20 Kč způsobí, že systém bude velmi opatrně povolovat zobrazení reklam, protože nechce překročit povolenou hranici. A v závěru se reklama velmi málo zobrazuje. Máte málo finančních prostředků do PPC reklamy. Raději nastavte vyšší rozpočet, snižte cenu za proklik. To docílíte tím, že si více pohrajete s klíčovými slovy, která inzeráty spouští. Vše pečlivě sledujte a upravujte dle výkonu.

Reklamy zobrazují nesprávnému publiku

Samouživatelé často zobrazují své reklamy nesprávnému publiku. Neanalyzují používané výrazy, oblasti, demografické údaje a nákupní chování. Necílí. Často produkt, který nakupuje žena, zobrauji i můžům, to co nakupují rodiče, zobrazují "dětem" a podobně. Ačkoliv znají svůj produkt nebo službu, neznají zákaznické chování a především pak neznají možnosti v administraci, jak zajistit, aby se reklamy zobrazovaly těm, kterým se zobrazovat mají.


Hledají složitosti kde nejsou a vytvářejí je tam, kde je to zbytečné.


Nevyužívají potenciál sítí a nerozdělují kampaně dle obsahu a vyhledávání.


Špatně pracují s klíčovými slovy

Jak již bylo zmíněno o pár odstavců výše, začátečník vytvoří jednu kampaň, jednu reklamní sestavu, ideálně si dá práci jen s jedním inzerátem a v nastavení sestavy nahází všechna klíčová slova která mu doslova vyplyvne systém v nápovědě. Dejte si práci a rozdělujte kampaně do sestav a ty vytvářejte velmi blízko dle klíčových slov. Často při nastavení jedné sestavy narazíme na příbuzná klíčová slova no a těm pak vytvoříme buď extra samostatnou sestavu  a nebo rovnou vytvoříme samostatnou kampaň. A tím to zdaleka nekončí. Ještě se vyplatí si pohrát s volnou shodou, frázovou shodou a také přesnou shodou. To je pak teprve umění. Zdá se to jako zbytečná práce, ale přesně o tom to vše je. Pak si můžete být jistí, že máte efektivní kampaně jejichž provoz nestojí více, než je nutné. A aby bylo téma úplné, je zapotřebí také zmínit, že v nastavení sestav můžete použít i vylučující slova, tj. slova, která pokud někdo použije, nespustí váš inzerát, uživatel nemůže náhodou kliknout na inzerát a tím vás obrat o peníze.

Chcete znát další chyby a vyvarovat se jim? Ozvěte se nám

 

324

SEO konzultací

9

školení

57

hotových webů

42

spokojených zákazníků

Správa PPC reklamy

Nově nabízíme nejen založení, správu a vedení PPC inzertních systémů ale také její audity a analýzy po předchozích dodavatelích, případně po samosprávě majiteli a provozovateli reklamních systémů.

přečíst celé

Redakční systém ADMIoN

Náš redakční systém prošel revolucí a proto také změnil jméno. Nyní se náš redakční systém pro správu a tvorbu obsahu webových stránek jmenuje: ADMIoN.

Školení SEO+PPC

Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!

přečíst celé

Zlepšujeme.cz


775 213 667

info@zlepsujeme.cz

Napište nám


SEO - optimalizace stránek

Potřebujete zvýšit návštěvnost stránek. Využijte studio Zlepšujeme.cz. Postaráme se vám o přední pozice ve vyhledávačích pomocí metody optimalizace webových stránek pro vyhledávače - SEO. Se zlepšením pozic se vám zvýší i návštěvnost a získáte tak i lepší obchodní výsledky.

Tvorba webových stránek

Internetové a marketingové studio Zlepšujeme.cz nabízí tvorbu webových stránek s administrací. Pro tvorbu webu využíváme náš redakční systém ADMIoN. Je snadný. Je pohodlný. A je v Češtině. Získejte kvalitní webové stránky s responzivním designem za rozumnou cenu.