SEO optimalizace, tvorba webových stránek, správa PPC kampaní - Dejte věci do pohybu a nečekejte jen na zázrak - Využívejte nástroje Internet Marketingu.

Jak zvýšit návštěvnost e-shopu nebo webových stránek

Otázku Jak zvýšit návštěvnost webových stránek si pokládá většina provozovatelů firemních stránek, e-shopů, blogů, diskuzních fór, portálů a všelijakých jiných stránek, které chtějí předávat nějaké relevantní informace a tím i čerpat ze čtenářů, ať už v podobě nákupů, objednávek, přihlášek na akce, příspěvků, reakcí a podobně. Na Internetu je vše o návštěvnosti. Pokud provozujete jakýkoliv internetový projekt a návštěvnost vás nezajímá, tak buď to nemáte v hlavně v pořádku nebo jste Narcis :)
Z tohoto důvodu, jsme připravili i přehled často kladených dotazů a odpovědí a slovník pojmů z tohoto oboru.

Odpovědí na otázku jak se dostat na přední pozice ve vyledávačích je mnoho. Způsobů realizací vyšší návštěvnosti stránek také. Jde o to, o jaké návštěvníky vám jde a také, v jakém počtu. Bylo by ted vhodné si pro začátek udělat analýzu, o jaké návštěvníky máte zájem.
Návštěvnost je dvojího typu. Ta relevantní, která hledá a potřebuje obsah, který je zveřejněn na vašich stránkách. A pak tá zbytečná, neboli náhodná. I ta může býýt svým způsobem žádoucí, ale to hlavní je cílená návštěvnost.

Zajímavý a potřebný obsah - to je to, oč tu běží

Nejlepším způsobem jak dostat návštěvníky na svůj web, je umístit na webové stránky zajímavý, poutavý a dobře napsaný obsah. Takový obsah, si najde své čtenáře a ti pak mohou váš obsah doporučovat dalším čtenářům, například prosřednictvím sociálních sítí, svých webů a pod.

Technická kvalita internetových stránek

Když odmyslím rozdělení internetových stránek na blogy, osobní stránky, firemní stránky a porfólia. e-shopy, informační portály státní správy nebo obrovské weby nadnárodních společností, jedním z hlavních způsobů jak dostat své informace mezi lidi, je mít technicky kvalitní web, který umožňuje publikaci článků a stránek správným způsobem, tj. takovým způsobem, aby si web zamilovaly i samotné vyhledávače, a ti pak tento láskou opředený a růžovými brýlemi čtený web, doporučovaly na předních pozicích.
Jak jste na tom s technickou kvalitou internetových stránek zjistíte z analýz návštěvnosti, například s pomocí nástroje Google Analytics.

Správná struktura zveřejněného textu

Jistě to znáte z novin, časopisů, knížek. Vše má své místo. A to platí i o textu, který by měl zajišťovat náštěvnost internetových stránek. Titulek, hlavní nadpis, úvod do problematiky (perex), nadpis nížší úrovně, text, další nadpisy a další text a nakonec závěr a citované zdroje s poděkováním a podpisem. Navíc, text by měl být strukturovám, aby udržel zájem a pozornost a ve finále vyzval k akci, ať už se akcí myslí registrace, objednání, odpověď, příspěvek, komentář, zkrátka cokoliv - jakákoliv zpětná vazba ze strany návštěvníka.

Přední pozice ve vyhledávačích

Dobrým způsobem, jak zvýšit návštěvnost webových stránek, je umístit se na navštěvované přední pozice vyhledávačů obsahu Internetu. V ČR především ve vyhledávačích Google a Seznam. Myslet na ostatní je spíše zbytečnost. Za a) přebírají většinou výsledky z předních vyhledávačů, za b) skoro nikdo je nepoužívá.

SEO optimalizace internetových stránek

Aby se text a obsah dostal tam kam má, tj. se zobrazil čtenáři v očekávání svých výsledků, je dobré vědět něco o principech vyhledávačů, o tom jak tvořit správný obsah www stránek. Zkrátka vědět něco o SEO optimalizaci pro vyhledávače. SEO, je metoda která řeší nejen úpravy obsahu na www stránkách, ale také z pohledu Marketingu analýzy konkurencí, technický stav stránek, možnosti a rezervy vyhledávačů, vyhledávací dotazy potenciálních čtenářů. A SEO také řeší, jak správný obsah co nejlépe "podstčit" na přední pozice ve vyhledávačích. A proto, pokud chcete aby váš obsah četlo a zobrazovalo co nejvíce čtenářů, tj. návštěvníků, je zapotření postupovat v souladu s metodou SEO. A proto moc nespoléhejte na nabídky SEO optimalizace s garancí.

Další články o SEO: SEO - Optimalizace pro vyhledávače; SEO návod; SEO E:Book

Internetové reklama - inzertní PPC systémy

Inzertní systémy textové i obrazové reklamy, tzv. reklamní a inzertní PPC systémy, kde se hradí za zobrazení nebo za realizovaný proklik, jsou způsobem, jak zvýšit návštěvnost www stránek. Jsou rychlé. Rychlejší než výsledky SEO optimalizace. Nejsou zase trvalé. Jak dojdou na účtu peníze, nezobrazuje se žádný inzerát, žádná reklama. Jsou vhodné, pokud potřebujete informovat veřejnost o sezóním zboží, omezené nabídce, nechcete nečinné čekat, než naběhnou výsledky a pozice ze SEO optimalizace. PPC systémy jsou zkrátka fajn. Pokud se tedy správně nastaví. Jinak jsou spíše ke zlosti, protože pak stojí mnoho peněž a tolik muziky zase nezahrají.

Vyhledávače a srovnávače zboží a cen

Tyto vyhledávače může použít jen e-shop nebo stránky, které mají přímou možnost objednání zboží, vložení zboží do košíku, ale také generují xml feedy (ty jde se znalostí oboru a specifikace psát i ručně). Takové weby - eshopy, se mohou registrovat do vyhledávačů zboží, kde soutěží s konkurencí o zobrazení své nabídky návštěvníkům a to buď kvalitou informací umístěnách v xml feedu nebo výší aukčního prokliku, který zkresluje pozici umístění výpisu nabídek.
U e-shopů je předpoklad, že i více jak 50% návštěvníků může přijít přes tyto vyhledávače. Především tehdy, pokud se jich použije více.

Firemní katalogy

Ačkoliv píši firemní katalogy, na myslím mám především jeden, jediný. Všechny ostatní, mimo Firmy.cz, nejsou tak hojně využívány i když se tak prezentují. Tento firemní katalog prochází v současné době (duben 2014) velkými změnami, které se podepisují i na jeho funkčnosti. Denně se mění podmínky pro zveřejnění a tak je dobré ho jen zmínit jako dobrý nástroj pro zvýšení návštěvnosti. Především v úrovni b2b, tedy firma k firmě. Často se tam ale hledají lokální řemeslníci a drobní dodavatelé pro koncové zákazníky.

Nejlepší cesta je kombinace všech způsobů a ještě něco navíc :)

Jak vidíte, každý internetový projekt má mnoho možností, jak zvýšit svou návštěvnost. Ať je vám sympatický který koliv způsob, měli byste je kombinovat. Samotná jedna varianta nic nezmůže. A nezapomínejme i na klasické způsoby, tj. inzerce v tištěných médiích, rozdávání letáků, refernce a dobré zkušenosti, které se šíří stejně rychle, jako optimalizovaný web. Zvolte více způsobů jak zvýšit návštěvnost www stránek a věřím, že se vám dobře povede :)

Tento článek byl psán pro laickou veřejnost, aby pochopila základní body problematiky mého oboru. Děkuji za pochopení.

324

SEO konzultací

9

školení

96

hotových webů

60

spokojených zákazníků

Školení SEO+PPC

Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!

přečíst celé

Budování odkazů se slevou

Potřebujete dopomoci k předním pozicím a optimalizace stránek už nepomáhá? Tak to potřebujete zpětné odkazy. Nyní služba Linkbuilding se slevou 10%, tj. za cenu jen 1.575 Kč / měsíc.

přečíst celé

Akce - dárky - služby zdarma

Máte sídlo firmy na Praze 5 nebo 13? Pojďte k nám a ušetřete na tvorbě webových stránek, SEO optimalizaci nebo správě PPC kampaní až několik tisíc. Zlepšujeme se rozšiřuje a proto naděluje akce a služby zdarma:)

přečíst celé

Zlepšujeme.cz


775 213 667

info@zlepsujeme.cz

Napište nám


SEO - optimalizace stránek

Optimalizace stránek pro vyhledávače je cesta jak zvýšit návštěvnost stránek. SEO optimalizace pomáhá umístit webové stránky na přední pozice. Potřebujete zákazníky?
Pak potřebujete návštěvníky a návštěvnost webových stránek.

Tvorba webových stránek

Internetové studio a marketingová agentura nabízí tvorbu webových - internetových stránek za rozumnou cenu s administrací obsahu v českém jazyce. Zajišťujeme digitální firemní webové prezentace na úrovni. Objednejte tvorbu webových stránek a o vše se postaráme.