Pokud chcete prodávat elektronicky prostřednictvím Internetu, tak vás jistě zajímá, jak založit eshop, tj. jak vyrobit nebo udělat platformu umožňující elektronické nakupování neboli elektronický obchod. Nebudeme si popisovat druhou stránku věci jako sehnat zaměstnance, skladníky, fakturanty, jak zajistit dodavatele nebo naplnit sklady zbožím, ale přiblížíme si, jaká vás čekají úskalí při zakládání nového eshopu.
Máte jen chuť vydělávat na Internetu, přijímat objednávky, balit balíky a hledat cesty jak získávat nové zákazníky nebo už jste dále a máte jasno, s jakou kategorií produktů chcete obchodovat? Znám spopustu lidí a proto i přístupů jak na to. Mnoho lidí z mého okolí chce zkrátka mít e-shop. Mě nevyjímaje. A nějakou dobu hledají vhodný sortiment. A další část lidí se ve svém čase věnuje nějakému koníčku a vidí příležitost, jak vydělat se svým předmětem zájmu. A založit si e-shop je nyní nejjednodušší cesta jak si otevřít obchod. Přeci jen ten elektronický obchod je snadnější, než ten klasický, kamenny. I když, jak se to vezme. Vše má svá úskali, pro a proti, plusy a minusy.
Takže ať už chcete prodávat alba na známky, návnady na ryby, nářadí pro kutily, fotoaparáty na dovolené, ponožky na zimu, sportovní brýle, CD s muzikou, plavky, župany, pneumatiky nebo mobilní telefony či audio elektroniku, řešíte všichni to samé: Jak založit, vyrobit nebo udělat e-shop.
Hned na začátku nebo možná ještě dříve vás čeká rozhodnutí, v jakém oboru chcete na Internetu prodávat, název obchodu a název domény. Oba názvy se nemusí shodovat, ale je to výhodou - minimálně pro budování značky - Brand. Stejně tak je výhodou vybrat doménu, která má k oboru blízko.
Doména s .CZ nebo .EU či jinou? Jsme v Čechách a tak pokud chcete prodávat jen na území ČR, vyberte doménu s koncovkou CZ. Máte-li velké plány a chcete obsadit i trh za hranicemi České Republiky, můžete vybrat koncovku EU. Dnes už je to vyhledávačům více méně jedno. Nejlépe uděláte, když zakoupíte domény všechny, aby na vašem budoucím úspěchu nemohl parazitovat někdo jiný tím, že si vytvoří podobný e-shop na podobné doméně.
Dále to chce vybrat vhodného partnera pro poskytnutí prostoru a připojení k datům, neboli Hosting. U hostingových služeb jsou velké rozdíly. Dobrých je málo. Horších je mnoho. Ušetřit na hostingu pár stovek se nemusí vyplatit. Výpadky, zálohování dat, technická podpora, atd. To vše musíte zvážit. Nebo se obraťte na nás a se vším vám rádi pomůžeme.
Chcete být na Internetu úspěšní obchodníci? Obraťte se na nás. Rádi vám se vším pomůžeme a vyvarujete se zbytečných chyb, které zpravidla udělá každý provozovatel nového e-shopu. Buďte úspěšní napoprvé. Vyzkoušejte Zlepšujeme.cz!
Další velmi důležitá otázka. Řešení eshopu můžete koupit. Nabídka je bohatá. Také si můžete řešení eshopu pronajmout. A do třetice. Řešení eshopu si můžete nechat vytvořit na míru a dle svých přání. Každá varianta má svá a proti. Jedno je drahé, jedno je neúčinné a jedno je oboje, pokud nemáte jasno, co potřebujete. Rozhodně neuvažujte o koupi či pronájmu tzv. extralevných odkupech nebo pronájmech. To jsou nástroje, které nejsou vhodné pro osoby a subjekty, které to myslí vážně. Myslíte to s eshopem vážně? Obraťte se na nás a se vším vám rádi pomůžeme.
Jak je v Čechách zvykem, na vše je mraky předpisů, zákonů, omezení, nařízení, vyhlášek a usnesení. Pro ilustraci uvádíme alespon některé z nich z různých dostupných zdrojů a pramenů:
Aby eshop prodával, musí být také zaplněn produkty, stejně jako prodejny musí mít vystavené zboží v regálech, pultech, ramínkách a rozděleny do uliček, kategorií, stejně jako v klasickém obchodě. Při návštěvě kamenné prodejny si kupující může zboží osahat, vyzkoušet nebo osobně pohovořit s prodavačem. Tyto možnosti na eshopu většinou nejsou a tak dobré popisky a navigační struktura jsou velmi důležité. Chcete vědět jak moc? Zeptejte se. Rádi vám se vším pomůžeme.
Zoptimalizujte obsah webových stránek a dostaňte je ve vyhledávačích na přední pozice.
Využijte metodu SEO!
Pokud jsme vám alespoň trochu nastínili problematiku jak založit eshop a jste si jisti, že to myslíte vážně, pokud chcete i nadále vědět jak provozovat eshop a jak propagovat eshop, ozvěte se nám. Rádi vám se vším pomůžeme. Zanalyzujeme konkurenci. Vybereme správná klíčová slova. Najdeme pro vás správné regály do eshopu. O nás se můžete opřít.
SEO konzultací
školení
hotových webů
spokojených zákazníků
Nově nabízíme nejen založení, správu a vedení PPC inzertních systémů ale také její audity a analýzy po předchozích dodavatelích, případně po samosprávě majiteli a provozovateli reklamních systémů.
Náš redakční systém prošel revolucí a proto také změnil jméno. Nyní se náš redakční systém pro správu a tvorbu obsahu webových stránek jmenuje: ADMIoN.
Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!
Potřebujete zvýšit návštěvnost stránek. Využijte studio Zlepšujeme.cz. Postaráme se vám o přední pozice ve vyhledávačích pomocí metody optimalizace webových stránek pro vyhledávače - SEO. Se zlepšením pozic se vám zvýší i návštěvnost a získáte tak i lepší obchodní výsledky.
Internetové a marketingové studio Zlepšujeme.cz nabízí tvorbu webových stránek s administrací. Pro tvorbu webu využíváme náš redakční systém ADMIoN. Je snadný. Je pohodlný. A je v Češtině. Získejte kvalitní webové stránky s responzivním designem za rozumnou cenu.