SEO optimalizace, tvorba webových stránek, správa PPC kampaní - Dejte věci do pohybu a nečekejte jen na zázrak - Využívejte nástroje Internet Marketingu.

Inbound Marketing alias Příchozí Marketing

Inbound Marketing je proces vytváření zajímavého a užitečného obsahu pro potenciální zákazníky, kterým ale hned zkraje nevnucujeme naše služby a produkty, ale objektivně je popisujeme a čtenáře seznamujeme s přínosem pro něj. Návštěvník se stane čtenářem, který získává respekt ke zdroji a provozovateli stránek a k autorovi publikovaného textu a tím si buduje úžší vztah, který "možná" v budoucnu přejde do vztahu zákazník - dodavatel. Na čtenáře není vyvíjen žádný tlak na objednání, ke koupi, atd. Záměrem Inbound Marketingu je získat čtenáře a následně čtenářovu pozornost a náklonnost. Tento obor Marketingu se často označuje za "Příchozí Marketing". Máte lepší nápad? Máte možnost jej pojmenovat, protože český ekvivalent k anglickému názvu v podstatě ještě neexistuje.

Co Vám Inbound marketing přinese ...

Za každý dobrý skutek by měla přijít odměna. Tak se to povídá. A zrovna tady to ... ano, platí. Pokud se budete věnovat Inbound marketingu, budete odměněni. Ovšem, za podmínky, že jej budete dělat poctivě, s dobrými úmysli. Zkrátka, dělejte obchod a provozujte podnikání poctivě a odměna vás nemine. Ale co vám Příchozí marketing přinese za benefity? Především:

Nalezený obsah je král

Ne nadarmo se v tomto oboru neustále opakuje, že Obsah je král. Ano. Je to tak. Obsah přilákává pozornost vyhledávačů a pomocí výsledků vyhledáváčů získáváte pozornost návštěvníků a díky kvalitnímu obsahu zase pozornost čtenářů. A o tom to je. S využitím optimalizace pro vyhledávače umístíte zajímavý - poutavý - originální - unikátní obsah na webové stránky, které obsadí přední pozice a takto získáte čtenáře, se kterým následně můžete pracovat - komunikovat a to především dlouhodobě. Se čtenářem navážete vztahy a on nejen že "možná" v budoucnu využije vaše služby, ale také vás bude doporučovat, protože v tomto uspěchaném čase má pocit, že je tu někdo, kdo na ně myslí, řeší jeho potřeby, zajímá se o přání, atd.

Inbound Marketing je Marketing zdarma?

Ačkoliv je to k nevíře, ono je v dnešní době i něco zdarma. Ano. Inbound Marketing nemusí stát ani korunu. Pokud si k Inbound Marketingu sednete sami, nemusíte na aplikování Inbound Marketingu do praxe vynaložit vůbec žádnou částku. Ale ne nadarmo se říká, že čas jsou peníze. A pokud si na Inbound Marketing najmete specializovanou firmu nebo agenturu, platit zkrátka budete.  A však zpátky k tématu. Když už vytváříte obsah pro své webové stránky, myslete nejen na sebe, ale na přínost pro potenciálního zákazníka. Nesnažte se mu hned prodat. To je krátkozraké. Sdělte mu v dlouhodobé perspektivě, co využitím daného produktu získá .. získá pohodlí? Čas? Finance? Zažije dobrodružství? Zjednodušší si práci? Bude efektivnější? Rychlejší? Atraktivnější? Těch variant je. A právě popsáním těchto přínosů se čtenářem a budoucím zákazníkem navážete dlouhodobé vztahy. A další argument, proč je Inbound Marketing zdarma je ten, že za umístění tohoto obsahu nikomu nic neplatíte. To je obrovský rozdíl oproti běžné reklamě, jak ji dnes vnímáme. I ten billboard u silnice o který se rozsekaly tři auta, dva motorkáři a jeden cyklista něco stály. 

Co spadá pod proces Inbound Marketingu

Inbound Marketing zase není jen jedna aktivita. Je to proces. Metoda. Strategie. Směr. A i když chcete jít jen rovně, musíte zvedat pravou nohu, pak levou, pomáhat si rukama udržet rytmus, zády zachovávat těžiště, očima koukat na cestu. Inbound Marketing tedy stejně jako chůze v jednom směru není jen jedna záležitost, ale soubor několika technik, postupů. Existuje jasná definice? Spíše ne. Co aplikátor nebo odborník na Inbound Marketing, to jiné pochopení problematiky nebo názor. Já osobně chápu Inbound Marketing jako něco, co tu bylo vždycky. Jen v moderní době s chutí vše pojmenovávat, získalo něco svůj specifický - moderní - atraktivní název.
Dle dostupných pramenů a našich bohatých zkušeností se můžete při využívání Inbound Marketingu opřít především o:


Související články

Content Marketing
SEO - Optimalizace pro vyhledávače

324

SEO konzultací

9

školení

57

hotových webů

42

spokojených zákazníků

Správa PPC reklamy

Nově nabízíme nejen založení, správu a vedení PPC inzertních systémů ale také její audity a analýzy po předchozích dodavatelích, případně po samosprávě majiteli a provozovateli reklamních systémů.

přečíst celé

Redakční systém ADMIoN

Náš redakční systém prošel revolucí a proto také změnil jméno. Nyní se náš redakční systém pro správu a tvorbu obsahu webových stránek jmenuje: ADMIoN.

Školení SEO+PPC

Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!

přečíst celé

Zlepšujeme.cz


775 213 667

info@zlepsujeme.cz

Napište nám


SEO - optimalizace stránek

Potřebujete zvýšit návštěvnost stránek. Využijte studio Zlepšujeme.cz. Postaráme se vám o přední pozice ve vyhledávačích pomocí metody optimalizace webových stránek pro vyhledávače - SEO. Se zlepšením pozic se vám zvýší i návštěvnost a získáte tak i lepší obchodní výsledky.

Tvorba webových stránek

Internetové a marketingové studio Zlepšujeme.cz nabízí tvorbu webových stránek s administrací. Pro tvorbu webu využíváme náš redakční systém ADMIoN. Je snadný. Je pohodlný. A je v Češtině. Získejte kvalitní webové stránky s responzivním designem za rozumnou cenu.