SEO optimalizace, tvorba webových stránek, správa PPC kampaní - Dejte věci do pohybu a nečekejte jen na zázrak - Využívejte nástroje Internet Marketingu.

Často kladené dotazy - časté otázky

Často nám zákazníci i zájemci o naše služby pokládají stejné dotazy a proto jsme se rozhodli tyto dotazy, pokud není narušeno soukromí klientů nebo zájemců, zpracovat jako Často kladené dotazy. Věříme, že s velkou pravděpodobností zde naleznete odpověď na svou otázku.

1. Garantujete pozice?

Naší odpovědí, a odpovědí všech seriózních firem nabízející metodu SEO, by mělo být "Ne, negarantujeme pozice". Tento obor je v mnoha ohledech unikátní. Garantovat se dá cokoliv. Ano, vymaluji váš obývák bez kocourů. Ano, po výměně brzových destiček vám to bude zase lépe brzdit. Ano, rychlejší procesor vám zrychlí počítač. Ale garantovat SEO? Ne. To nelze. za a) SEO mohou provádět všichni a předních pozic je omezené množství. Za b) spoléhá se na mnoho faktorů které nikdo nemá pod plnou kontrolou. Garance získání předních pozic je Marketingový tah, klam a někdy to hraničí i s podvodem dodavatele podobných služeb. Více k problematice v našem článku SEO s garancí.
Dodatek k odpovědi: My garantujeme, že provedeme vše co bylo slíbeno. Odvedeme práci, která vede ke zlepšení stávajícího stavu v maximální možné míře a často i něco navíc.

2. Jak se nejrychleji dostanu na přední pozice a zvýším návštěvnost?

Naše odpověď: Skutečně nejrychlejším způsobem jak rychle a efektivně zvýšit návštěvnost stránek je využít PPC kampaně, tj. systém internetové reklamy. Toto funguje v 95% oborů. PPC kampaně jsou vhodné jako prostředek zajištění návštěvnosti do doby, než se web dostane přirozenou cestou na přední pozice ve Fulltextu. I následně našim klientům doporučujeme využívat PPC reklamu a kombinovat tyto dva zdroje návštěvnosti.

3. Už mi SEO kdysi dělali. Potřebuji ho znovu?

Naše odpověď: SEO nelze jednou udělat a mít ho nastálo. SEO není tetování. Pokud ho dělali "kdysi", je pravděpodobně podle starých trendů. Co platilo kdysi, dnes už platit nemusí. Navíc. SEO od té doby provedli vaši konkurenti nesčetněkrát. Držte krok nejen s moderními trendy SEO, s algoritmy vyhledávačů ale také s konkurencí. Co funguje jim, může fungovat i vám. Ale myslete na to, že když dva dělají totéž, není to totéž.

4. Mám v oboru méně jak 5 konkurentů. Proč nejsem na předních pozicích automaticky?

Naše odpověď: Na Internetu se nezobrazuje jen přímá obchodní konkurence, ale každý web, který obsahuje daný termín. I když máte velice nízkou faktickou konkurenci, na Internetu můžete mít milion konkurenčních stránek, které obsahují slovo z vašeho oboru. Ale nezoufejte. Zoptimalizovaný web má šanci se dostat na přední pozice i před vašich pár konkurentů.

5. Která slova mi přivedou největší návštěvnost?

Naše odpověď: Největší návštěvnost vám přivedou správně vybraná klíčová slova a spojení klíčových slov. Při výběru se to chce řídit oborem webu, analýzou a také citem. Nedoporučujeme spoléhat na klíčová slova z jednoho slova, ale na celá spojení. U 2-3 slov je větší pravděpodobnost konverze, než u slov samotných. Při použití spojení více slov, je míra konverzí nejvyšší, ale klesá jejich hledanost. Je dobré se právě zaměřit na specifická spojení, které nejlépe odhalí analýza klíčových slov. Pro začátek se podívat na web konkurence, která je ve vašem oboru na předních pozicích, použít analytické nástroje a našeptávače a udělat si pečlivý průzkum a přípravu. A pak se dát do díla a optimalizovat, optimalizovat a až budete mít zoptimalizováno, tak to přeoptimalizovat znovu :)
Dodatek k odpovědi: Nezapomínejte však, že návštěvnost není všechno!

6. Pro koho je lepší optimalizovat? Google nebo Seznam?

Naše odpověď: Nejlepší je optimalizovat dobře a to se projeví v obou vyhledávačích. Ne ale stejně. Výsledky se budou s vysokou pravděpodobní překrývat a doplňovat. Někde bude lépe, jinde hůře. Nejde být na všechno všude nejlépe. Nebuďte zbytečně soutěživí a nesbírejte trofeje :) Navíc. Každý vyhledávač má své specifické publikum a uživatele. Vysokoškoláka z IT oboru byste na Seznamu hledali těžko. A na druhou stranu. Přidavač ze stavby "gůglí" na Seznamu :)

7. Za jak dlouho se promítnou výsledky optimalizace do vyhledávačů?

Naše odpověď: Vše záleží na mnoha faktorech, technické kvalitě webu, výběru slov, vybraných technikách, zpětných odkazech, stávající síle a popularitě webu, atd. Zpravidla lze odpovědět, že zlepšení je znát do týdne (specifická klíčová slova), získávání lepších pozic do měsíce (obecná slova), přední pozice do cca. 2-3 měsíců (vybraná klíčová slova).

8. Jak dlouho se výsledky udrží?

Naše odpověď: Opět velice složitá odpověď. Někdy se výsledky udrží týden, někdy celý rok. Velice záleží na oboru a kategoriích slov. Pokud je vše provedeno korektně, výsledky bývají trvalejšího charakteru. Nikoliv stálého. Nic na Internetu není na věky.

9. Jak poznám, že mé stránky umožňují SEO?

Naše odpověď: Provést SEO v nějaké míře umožňují všechny stránky. Záleží na tom, zda ona míra je dostačující. Jsou obory, kde se musí provést všechno a dostat web na úroveň stejnou anebo lepší, než konkurence. Někde stačí jen opravit chyby a trochu vylepšit a přední pozice jsou vaše.
Dodatek k odpovědi: Někdy záleží i na ochotě dodavatele stránek, zda upraví stránky k editaci obsahu.

10. Jak moc přední pozice souvisí s hodnotami S-Rank a PageRank?

Naše odpověď: Dříve tomu tak bylo. Kdo měl vyšší hodnoty Rank, měl i lepší pozice. Dnes je to jen obecný ukazatel popularity webu, nikoliv kvality obsahu a předurčení mít přední pozice. Ano, najdete na předních pozicích weby s vyššími hodnotami Rank, protože jsou prostě lepší, ale také předních pozic dobyly weby s menšími hodnotami. Těm se pak zpravidla v nějakém časovém horizontu zvýšily hodnoty Rank.
Dodatek k odpovědi: Obecně je dobré tvořit kvalitní weby, které nabízejí dobrý obsah a tím získávají lepší hodnoty popularity a kvality.

11. Co když budeme s vašimi službami nespokojení?

Naše odpověď: Ano, i to se může stát. Ale je dobré komunikovat po celou dobu spolupráce a ne to konstatovat po delší době. Často se dá pocitu nespokojenosti zabránít a najít jiné možnosti, jak být se službami spokojení. Zpravidla za tím stojí jiná, větší , nereálná očekávání, která mnohdy bývají zkreslená, například na základě slibů konkurence, že vše je možné.
Dodatek k odpovědi: U nás máte ale jistotu, že práce byla odvedena a pokud ji ukončíte, další má dobré základy na kterých může stavět a pokračovat.

12. Jaká je vaše odbornost?

Naše odpověď: Oficiální vzdělání v oboru SEO optimalizace, Konzultací a Auditů bohužel není. Za vším stojí samostudium doplněné vysokoškolským vzděláním oboru Marketingová komunikace a praxe od roku 2004. Od té doby jsme zoptimalizovali přes 100 webů a umístili na přední pozice s výběrem opravdu relevantních klíčových slov a zajistili tak cílenou návštěvnost.

13. Dáte nám možnost schvalovat změny na webu?

Naše odpověď: Je zcela pochopitelné, že chcete mít přehled o tom, co se na vašem webu v průběhu optimalizace obsahu bude dít. Na druhou stránku, je zpravidla nemožné každou plánovanou změnu posílat ke schválení. Tato možnost ještě více klesá u velkých firem, kde se k tomu chce vyjádřit každý, ale schválit nikdo. Máme rádi jistou míru nezávislosti. Ta zase pramení z důvěry. Budeme rádi, pokud získáme vaši důvěru a do budoucna budeme schopni pracovat s větší mírou nezávislosti.

14. Co je správně? SEO nebo SEO optimalizace?

Naše odpověď: Častá otázka probíraná snad na všech stránkách z oboru. SEO je zkratka termínu Search Engine Optimalization, do Češtiny volně přeloženo jako Optimalizace pro vyhledávače, ale natolik zdomácněl, především v kruzích zákazníků a laiků, pojem SEO optimalizace. A protože my nabízíme SEO, přizpůsobili jsme obsah stránek méně konkurenčnímu spojení klíčových slov: SEO optimalizace. Ačkoliv víme, a to díky analýze hledání klíčových slov, že v podobné míře se používá k hledání a nalezení správných výsledků optimalizace stránek pro vyhledávače nebo SEO optimalizace stránek Praha.

324

SEO konzultací

9

školení

57

hotových webů

42

spokojených zákazníků

Školení SEO+PPC

Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!

přečíst celé

Budování odkazů se slevou

Potřebujete dopomoci k předním pozicím a optimalizace stránek už nepomáhá? Tak to potřebujete zpětné odkazy. Nyní služba Linkbuilding se slevou 10%, tj. za cenu jen 1.575 Kč / měsíc.

přečíst celé

Akce - dárky - služby zdarma

Máte sídlo firmy na Praze 5 nebo 13? Pojďte k nám a ušetřete na tvorbě webových stránek, SEO optimalizaci nebo správě PPC kampaní až několik tisíc. Zlepšujeme se rozšiřuje a proto naděluje akce a služby zdarma:)

přečíst celé

Zlepšujeme.cz


775 213 667

info@zlepsujeme.cz

Napište nám


SEO - optimalizace stránek

Optimalizace stránek pro vyhledávače je cesta jak zvýšit návštěvnost stránek. SEO optimalizace pomáhá umístit webové stránky na přední pozice. Potřebujete zákazníky?
Pak potřebujete návštěvníky a návštěvnost webových stránek.

Tvorba webových stránek

Internetové studio a marketingová agentura nabízí tvorbu webových - internetových stránek za rozumnou cenu s administrací obsahu v českém jazyce. Zajišťujeme digitální firemní webové prezentace na úrovni. Objednejte tvorbu webových stránek a o vše se postaráme.