Provozovat Blog je trendy. Je to cool. Je to In. A proto i my oprášíme naši starou stránku a znovu spouštíme náš Blog o SEO, PPC systémech, předních pozicích, tvorbě webových stránek a tak podobně. Některé starší články jsme oprášili, přepracovali, zaktualizovali. Jiné máme rozpracované a budeme je postupně přidávat. Nejsme kovářovou kobylou, ale občas zkrátka nestíháme, takže prosím o trpělivost. Všechno bude :)
Připravujeme:
Retargeting
Webová analytika
Na závěr roku jsme si pro vás připravili zajímavý článek a to čistě o důležitosti nadpisu H1, který často rozhoduje o úspěchu a neúspěchu internetové (webové) prezentace.
Zveřejněno: 31. 12. 2016
Snad každý den se na nás někdo obrátí s žádostí o kalkulaci na výrobu stránek. A téměř každý den je nědo v šoku, že to stojí nějaké peníze a někdy dle požadavků ani ne málo a tak jsme připravili článek na téma: Jak si vytvořit vlastní webové stránky a třeba i zdarma.
Zveřejněno: 20. 12. 2016
Nedočetl jsem knihu o Copywritingu ani doprostřed a už tu byl nápad napsat článek o tom, jak psát webové stránky. Ačkoliv je na Internetu podobného obsahu více než dost, proč to nenapsat po svém a třeba i trochu lépe.
Zveřejněno: 19. 12. 2016
Především pro naše zákazníky jsme začali připravovat užitečnou nápovědu Jak vytvořit úspěšné stránky. Většina klientů se s weby teprve učí a tak je jim každá rada dobrá :)
Zveřejněno: 5. 12. 2016
Dnes jsem se rozhodl, že s trochou nadsázky vytvořím ucelenou stránku, kde bude vše z oboru Internet Marketingu, optimalizace, správy ppc kampaní, tvorby webů, atd. a snad vtipně jsem tento soubor informací nazval Lexikonem - velkou knihou SEO zaříkadel a marketingových kouzel.
Zveřejněno: 19. 11. 2016
PPC je velmi efektivní nástroj internetové reklamy, která dokáže zvýšit návštěvnost pro webové stránky a to za velmi zajímavých podmínek, neboť inzerent neplatí za zobrazení reklamy, jako v případěch standardních médií, ale uhradí předem nastavenou cenu až v případě, že uživatel na reklamu klikne.
Zveřejněno: 4.12.2016
Dle společnosti StatCounter, která zveřenila své nové statistiky, se mění chování uživatelů Internetu. Díky Asii, Africe a také Polsku začaly Internetu vévodit mobilní platfotmy jako mobilní telefony a tablety. Je to pro nás signál, že na klasické pc se zanevřelo? Jak to tedy je surfováním na Internetu se dozvíte v našem článku.
Zveřejněno: 5. 11. 2016
Tématem číslo jedna je bezesporu to, jak si vybrat SEO konzultanta. A tématem číslo dvě, zda by to mohl být někdo ze Zlepšujeme.cz. Máme za sebou 10 let práce v oboru. Máme praxi. Ale jde hlavně o to, že za těch 10 let jsme od našich zákazníků slyšeli ledajaké historky o našich konkurentech. A proto jsme i sepsali článek a návod, na co si při výběru SEO konzultanta dát pozor a nač se zaměřit.
Zvěřejněno: 1.10.2016
Již delší dobu připravujeme stránku, kterou chceme zaměřit na laiky a amatéry, kteří se z jakýchkoliv důvodů zajímají o metodu SEO. Tuto stránku jsme již na našem webu měli, ale sloužila k nabídce našich služeb. Nyní bude čistě informativní a věříme, že podle našeho SEO návodu zvládnou stránky optimalizovat všichni, kteří se chtějí o přední pozice pokusit sami.
Zveřejněno: 30.10.2016
V každém oboru kolují falešné informace a v oboru, který je velmi neexaktní a nevěděcký je to o to větší sranda. Ale v oboru SEO je mýtů a legend až až :) Když se na to podíváte jako profík, je to sranda. Když ale jako zákazník SEO agentury, je to spíše k pláči co všechno konzultanti a specialisté dokážou slíbit, jen aby získali zakázku a pár korun.
Zveřejněno: 29. 10. 2016
Více jak 2 roky připravujeme obsha pro náš E-book, který jsme věnovali našemu oboru. Za 10 let se nás lidé ptají na vše možné a situace na Internetu se chvílemi zlepšuje a zhoršuje a proto i my se pokusíme s naší trochou do mlýna ponaučit veřejnost, jak zlepšit prostředí Internetu a to nejen obsahově, ale taky strukturou. Náš e-book SEO - jak získat přední pozice a vysokou návštěvnost bude ke stažení zdarma a zveřejnit ho chceme jako vánoční dárek.
Zveřejněno: 15. 10. 2016
V každém oboru je to stejné .. právo, medicína, architektura i kuchařina .. Každý obor má své. Své termíny. Svůj žargon a není divu, že obor který mám blízko k IT, Marketingu a podobně, na tom bude se slovíčky, pojmy atd. docela hodně bídně a proto jsme zpracovali náš slovník pojmů. Snad vám bude užitečný.
Zvěřejněno: 1.10.2016
O SEO - optimalizaci webových stránek pro vyhledávače bylo popsáno kde co, ale jaké jsou základní principy samotné metody? To už se na moc místech nedočtete a proto jsme my připravili článek, který je zaměřen na osvědčeno postupy, fígle a návody, jak optimalizovat stránky svépomocí.
Spousta lidí v dnešní době zakládá e-shopy, tj. webové stránky s možností vložení produktů do košíku, zaplacení kartou, s výběrem způsobu odeslání a se spoustou dalších užitečných funkcí. Ale jaké jsou vaše možnosti? Jak založit e-shop? O tom je přesně náš článek.
Zveřejněno: 1.3.2014
Když už máte svůj e-shop založený a naplněný produkty, jistě vás hned začne zajímat, jak e-shop provozovat, jaká jsou vaše práva, jaké jsou vaše povinnosti, nač si dávat pozor, jak řešit reklamace, zda vše řeší občanský nebo obchodní právo, atd. A náš článek se vám pokouší odpovědět na vaše otázky.
Zveřejněno: 5.3.2014
Už máte svůj e-shop? Víte jak jej provozovat? Ale co když vás trápí nízká návštěvnost, málo objednávek nebo nízké zisky? Pak je na čase se naučit, jak propagovat e-shop a zajsitit dostatek objednávek, které vás uživí.
Zveřejněno: 10.3.2014
Jaké aspekty ovlivňují návštěvnost? Jak návštěvnost vyhodnotit a jak pochopit data z analýz návštěvnosti? V klídku sednout, nalít si kávu a přejeme příjemné čtení.
Máte nízkou návštěvnost a ze spánku vás budí hrozné sny, že vás webové stránky neudrží nad vodou? Potřebujete se dočíst, jak zvýšit návštěvnost webových stránek? Tak právě pro vás je náš článek, který vám napoví, jaké jsou vaše možnosti.
Zveřejněno: 10.4.2015
Je možné nabízet garantované SEO? Může se klientovi nabízet SEO s garancí předních pozic ve vyhledávačích? Za mě osobně a za Zlepšujeme.cz je odpovědí jednoznačné "Ne". Dle mého názoru a to SEO optimalizaci dělám 10 let je to podfuk na zákazníka a útok na jeho neznalost oboru SEO. A ta je v Čechách jako doma. Klient nezná obor. Zákazník neví o čem se mluví a jen reaguje na to, co se mu líbí a co rád slyší. Skutečně budu na předních pozicích?
Zveřejněno: 1.2.2015
Odborný článek "Prvky webu které ovlivňují přední pozice" teprve chystáme. Tedy, my ho máme. Ale byl umístěn na jiném webu a my přeci weby nevykrádáme, ani když se jedná o naše webové stránky a proto tento článek upravíme a následně ho znovu zveřejníme.
Kdysi jsme sepsali článek Modelové situace a měl poměrně úspěch, vysokou návštěvnost a také odezvu od čtenářů. Tak vkládáme i tento článek do našeho nově postaveného blogu.
Zveřejněno: 1. 4. 2010
Jak nejlépe analyzovat klíčová slova? Jak zjistit co hledá návštěvník a zadává do vyhledávacího pole vyhledávače? Jak nejlépe vybrat klíčová slova pro váš business a zajistit tak vysokou míru předpokladu, že váš web bude úspěšný? Na toto téma je námi chystaný článek.
Článek (stránka) SEO optimalizace" je určen především laické veřejnosti, která se chce trochu blíže seznámit s problematikou optimalizace webových stránek pro vyhledávače bez potřeby běžet do knihovny nebo knihkupectví a zakoupít všechny dostupné knihy a na poměrně dlouhou dobu se uchýlit k samostudiu.
Zvěřejněno: 27.10.2016
V roce 2013 vystartoval Google s novou aktualizací algoritmu, která měla pročistit Internet od desítky, stovek, tisíců až milionů výsledků ve vyhledávačích a zlikvidovat webové stránky, které nebyly přínosem pro uživatele. Co vše ovlivňuje Penguina od Google jsme sepsali do našeho článku.
Zveřejněno: 15. 3. 2013
V únoru 2011 byl poprvé spuštěn algoritmus Google Panda, který měl za cíl odstranit nekvalitní stránky z vyhledávače a tak nabídnout svým uživatelům kvalitnější výsledky z vyhledávání.
Zveřejněno: 5.12.2011
I nám se stávalo, že návštěvníci pokládali stále stejné otázky dokola a dokola a nebo jsme v komunikaci chtěli to samé vysvětlit znovu a znovu a proto jsme zpracovali často kladené dotazy. Na víc, z analýzy návštěvnosti této stránky snadno odhadnete, zda je všem všechno poskytnuto srozumitelně.
Zveřejněno: 10. 1. 2011
SEO konzultací
školení
hotových webů
spokojených zákazníků
Nově nabízíme nejen založení, správu a vedení PPC inzertních systémů ale také její audity a analýzy po předchozích dodavatelích, případně po samosprávě majiteli a provozovateli reklamních systémů.
Náš redakční systém prošel revolucí a proto také změnil jméno. Nyní se náš redakční systém pro správu a tvorbu obsahu webových stránek jmenuje: ADMIoN.
Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!
Potřebujete zvýšit návštěvnost stránek. Využijte studio Zlepšujeme.cz. Postaráme se vám o přední pozice ve vyhledávačích pomocí metody optimalizace webových stránek pro vyhledávače - SEO. Se zlepšením pozic se vám zvýší i návštěvnost a získáte tak i lepší obchodní výsledky.
Internetové a marketingové studio Zlepšujeme.cz nabízí tvorbu webových stránek s administrací. Pro tvorbu webu využíváme náš redakční systém ADMIoN. Je snadný. Je pohodlný. A je v Češtině. Získejte kvalitní webové stránky s responzivním designem za rozumnou cenu.