SEO optimalizace, tvorba webových stránek, správa PPC kampaní - Dejte věci do pohybu a nečekejte jen na zázrak - Využívejte nástroje Internet Marketingu.

Analýza klíčových slov - konkurence, pozice, potenciál

Stránka se připravuje

 

Co se hledá ...

Důležité podklady pro rozhodnutí

Nabízíme kvalitní a zároveň cenově dostupné webové stránky s cenou od 5.000 Kč, které jsou určeny právě pro OSVČ jako naše podpora malým podnikatelům.

 

Současné pozice

Jak na tom jsem a co získám ...

Webové stránky vhodné pro OSVČ, tj. živnostníky, řemeslníky a malé obchodníky, kteří pracují sami na sebe.

 

Jen za 2.900 Kč

A hned více jak jste na tom

+ Současné pozice
+ Až stovky slov a spojení
+ Návrhy na klíčová slova
+ Návrhy na výběr strategie
+ 30 zpětných odkazů v ceně

Chcete provést analýzu klíčových slov? Stačí se ozvat!

Chcete se dozvědět jak jsou na tom vaše firemní webové stránky? Stačí si objednat Analýzu klíčových slov. Kde jinde zjistíte s cenou od 30Kč za jedno slovo pozici a potenciál zlepšení?
Za jednu cenu můžete zjistit až 100 pozic klíčových slov, návrhy na správný výběr klíčových slov a mnoho dalšího. Stačí se jen ozvat :)

Základem úspěchu na Internetu je správný výběr klíčových slov, kterými se chcete ve vyhledávačích prezentovat, tj. slova, na která chcete být na Internetu k dohledání na předních pozicích. Na Internetu nic nefunguje automaticky. Tedy ano, Internet více méně funguje automaticky, ale nestane se to, že by vám Internet a jeho přední vyhledávače stránek a obsahu pomohli jen tak pro nic za nic k návštěvnosti a k zisku.

Nabídnout správný obsah - pro návštevníky i vyhledávače

Pokud čtete tyto řádky, pravděpodobně vše funguje jak má a vy jste se dostali tam, kam jsem chtěl. Jak jsem to dokázal? Nabídl jsem návštěvníkům obsah webu, který hledají a chtějí číst a vytvořil jsem ho s ohledem na přání a potřeby vyhledávačů. Obsah jsem napsal v souladu se správnými technikami SEO optimalizace. Obsah jsem vytvořil dostatečně čtivý, bohatý na relevantní informace a protože vím, jak to má vyhledávač rád, pamatoval jsem i na něj. Přesně. Neudělal jsem to obráceně. Nemyslel jsem v první řadě na vyhledávač, ale na čtenáře. A zde často bývá problém rádoby SEO konzultantů, kteří vytvoří obsah nejprve pro vyhledávače, který se pak stejně nikam nedostane a nikdo ho tudíž ani nečte.

Výběr klíčových slov do obsahu www stránek

Abych věděl jak mám psát, musím nejprve začít s přípravou samotného článku. Ten by měl být v souladu s tím, co provozuji, v jakém oboru podnikám a zároveň, na jaký se chci dostat na přední pozice. Mým přáním je, mít článek na téma "analýza klíčových slov" pro použití při SEO optimalizaci jako zdroj návštěvnosti mých stránek. Toto slovní spojení je pro mě natolik relevantní, že mi dává široký prostor pro vytvoření obsahu.
Jak jsem na toto spojení přišel? Optimalizuji. Potřebuji obsah. K tomu potřebuji slova. Analýzou předních českých vyhledávačů jsme zjistil, že vhodným spojením ke "slovo", je přívlastek "klíčové" a na světě je najendou spojení "klíčová slova". Ano, toto spojení je pro mě a mé podnikání zcela zásadní. A abych zvýšil šanci na úspěch, doplnil jsem ho o tzv. dlouhý ocas (long tail) a prodloužil na "analýza klíčových slov".
Už si trochu rozumíme?

 

Prodáváte ledničky? Tak máte možnost vytvořit podobná spojení. Ledničky Praha. Levné ledničky Praha. Úsporné ledničky třídy AA. Ekonomické ledničky e-shop Praha. A takhle dál a dál. Jen nezapomínejte, že lidé hledají i Chladničky a mrazáky :)
Až budete mít celý seznam klíčových slov, která následně použijte k optimalizaci a vytvoření správného obsahu. Je to zdlouhavé? Proto je dobré, použít specialisty a odborníky na SEO, tj. SEO konzultanty, kteří se v oboru pohybují každý den a podobné nápady sypou z rukávu, jako kouzelníci králiky.

Dál k analýze klíčových slov ...

Vše začíná nápadem nebo potřebou. Ale co když už nápadů je hodně? Pak je dobré, použít vhodný analytický nástroj, který vám poradí, která slova jsou dobrá, která nikoliv, která mají velkou konkurenci a je proto dobré je moc nepoužívat, protože by to bylo zdlouhavé nebo nemožné. Oba přední české vyhledávače Seznam a Google nabízejí analytické nástroje na klíčová slova. De facto oba, jsou součástí inzertních PPC systémů, kde se vše točí kolem klíčových slov. Nechci dělat vše za vás. Pracujte s klíčovými slovy, abyste je lépe pochopili. Ano. Vyhledejte si je sami. A to jak? Zadáním vhodných klíčových slov do vyhledávacích polí. Napovím ještě: hledejte PPC systémy ve spojení s Google a Sezname a možná dříve nebo později naleznete něco, co se nazývá Sklik a AdWords. Oba nástroje nabízejí i přehledy o použití, tj. počty vyhledávání a stav konkurence na dané slovo. Nově také odhad na cenu za proklik, pokud byste chtěli daný reklamní systém využít.

Co následuje po správném výběru slov ...

Máte vybráno? Máte vytvořený seznam klíčových slov? Další co následuje je jejich použití. Nevíte si rady jak? Inspirujte se konkurencí nebo odbornými články, které jste našel při jejich výběru. Máte připravený článek? tak jej vložte do svého webu. Použijte ta správná slova na správná místa obsahu www stránke. A pak jen čekejte, jak se nový článek bohatý na klíčová slova projeví ve vyhledávačích. Dejte tomu čas a buďte trpěliví. Trpělivost růže přináší. V našem případě trnitou květinou budou přední pozice ve vyhledávačích.

Hustota klíčových slov

V tomto oboru snad neexistuje kontroverznější téma, než je výskyt a hustota klíčových slov. Rad naleznete mnoho. Od 1% i do 15%. Si to zkuste. Stáhněte si pro svůj internetový prohlížeč nějaký analytický nástroj, který zobrazuje i hustotu klíčových slov. Napište si článek s 1% hustotou a pak s 15% hustotou výskytu klíčových slov. A sami uvidíte ten rozdíl. Má rada na závěr? Použijte reálný výskyt klíčových slov! A ten pak malilinko zvedněte, aby to ještě bylo únosné pro běžného čtenáře. A článek si na závěr vytiskněte. Vezměte si ho tam, kde se čte nejvíce článků. Pokud s ním vyjdete ven, byl dobrý. Pokud ne, použijte ho na něco jiného. Tam kde zrovna s tím článkem jste, není o vhodná použití nouze :)

Analýza pozic klíčových slov

A protože svůj business myslíte vážně, měli byste analyzovat pozice klíčových slov a sledovat, jak se všechny tyto změny promítají do získaných pozic ve vyhledávačích. Na to jsou opět analytické nástoje a speciální software pro SEO konzultanty. Některé jsou on-line zdarma, jiné stojí i tisíce v USD. Ale pozor. Analýzu pozic klíčových slov provádí i vaše konkurence. Ne nadarmo se říká, že "konkurence nikdy nespí". A kam konkurence nemůže, nastrčí další klíčové slovo.

 

Rady ke klíčovým slovům

A aby to nevypadalo, že jsem skupý na rady, doporučím vám, kde by se klíčová slova měla vyskytovat:

  1. Titulek stránky
  2. URL adresa stránky
  3. Hlavní nadpis stránky - H1
  4. Ve struktuře nadpisů H2-H6
  5. Popis stránky
  6. Klíčová slova - ano, jsem staromódní :)
  7. Textový obsah + tučné zvýraznění nebo kurzíva
  8. V odrážkovém seznamu na stránce
  9. Pomocný obsah obrázku
  10. Pomocný titulek odkazu

Držím palce. A pokud by vás tento zajímavý obor plný nekonečného soutěžení nebavil nebo nemáte výše zmíněná pole k použití a editaci klíčových slov na stránkách, je tu Zlepšujeme a čeká na telefonu 775 213 667.
Jan Borůvka, autor článku :)

Stránka Analýza klíčových slov se připravuje. Děkujeme za pochopení.

324

SEO konzultací

9

školení

57

hotových webů

42

spokojených zákazníků

Školení SEO+PPC

Připravujeme zcela jedinečné školení pro vlastníky a administrátory webových stránek, které kombinuje témata, jenž vás zajímají. Nevyhlížejte zákazníky a ušetřete výdaje za reklamu. Jděte návštěvníkům naproti!

přečíst celé

Budování odkazů se slevou

Potřebujete dopomoci k předním pozicím a optimalizace stránek už nepomáhá? Tak to potřebujete zpětné odkazy. Nyní služba Linkbuilding se slevou 10%, tj. za cenu jen 1.575 Kč / měsíc.

přečíst celé

Akce - dárky - služby zdarma

Máte sídlo firmy na Praze 5 nebo 13? Pojďte k nám a ušetřete na tvorbě webových stránek, SEO optimalizaci nebo správě PPC kampaní až několik tisíc. Zlepšujeme se rozšiřuje a proto naděluje akce a služby zdarma:)

přečíst celé

Zlepšujeme.cz


775 213 667

info@zlepsujeme.cz

Napište nám


SEO - optimalizace stránek

Optimalizace stránek pro vyhledávače je cesta jak zvýšit návštěvnost stránek. SEO optimalizace pomáhá umístit webové stránky na přední pozice. Potřebujete zákazníky?
Pak potřebujete návštěvníky a návštěvnost webových stránek.

Tvorba webových stránek

Internetové studio a marketingová agentura nabízí tvorbu webových - internetových stránek za rozumnou cenu s administrací obsahu v českém jazyce. Zajišťujeme digitální firemní webové prezentace na úrovni. Objednejte tvorbu webových stránek a o vše se postaráme.